Gdzie jest kulka czyli problemy gryzoni

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 17 Sty 2005, 02:04:42 CET

On Sunday 16 of January 2005 16:25, Bohdan R. Rau wrote:
> Zdaje się że problem się rozstrzygnął...
> (...)
> I tak to jest jak się chce mieć o jedną kulkę za dużo :(:(:(
>
> ethanak
> PS. Chyba trza wracać do XFree...

$ rpm -q X11
X11-6.8.1-5
$ cat .xinitrc
xmodmap -e "pointer = 1 2 3 8 9 6 7 4 5"
xbindkeys
#xterm
startkde

i 2 rolki działają (chyba podobnie jest to realizowane jak Twoja kulka). Przy
czym przewijanie w poziomie działa w aplikacjach KDE a w mozilli już nie
(tzn. reaguje na drugą rolkę, ale oznacza to np. wstecz/w przód). Zresztą z
mozilli rzadko korzystam więc sie nie przejmuję tym i nie mam motywacji
dociekać dlaczego tak jest.

Tomek