statystyka

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Pon, 17 Sty 2005, 13:27:04 CET

On Fri, 7 Jan 2005, Adam Zaleski wrote:

> nooo tak ale rrd tool ci nie pokarze ile masz
> wysłanych / odebranych bajtów przez okres
> powiedzmy  od 7 stycznia 2001.

No co ty za bzdury opowiadasz, monitoruje na kilkunastu routerach właśnie
ilości przesłanych danych w poszczególnych kolejkach (cięcie po usługach
czyli np pasmo na p2p) i mam szczegółowe wykresy generowane na rządanie z
któregokolwiek dnia odkąd ten system pracuje w oparciu o rrdtool. To że
rrdtool jest round robin to wcale nie znaczy że nie można stworzyć nim
bazy, która będzie trzymać dane przez kilka(naście) lat zanim nastąpi
nadpisanie danych od nowa :).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl