myszka na usb sie "zacina" przy wiekszym obciazeniu systemu :)

Michał Straszak michal w nasza.ath.cx
Pon, 17 Sty 2005, 14:00:54 CET

The Undefined napisał(a):

>Hej
>Od pewnego czasu mam dziwna rzecz.. Otoz - myszka na usb, niezależnie
>czy podłączona bezpośrednio(wtedy widziana jako input: USB HID v1.10
>Mouse [Logitech USB-PS/2 Optical Mouse] on usb-0000:00:10.1), czy też
>przez przejściówkę na usb - przy próbie jakiejś większej kompilacji, ew
>innego większego obciążenia szyny io(najprawdopodobniej) się "tnie". To
>znaczy ruchy przychodzą z opóźnieniem, tak samo 'klikanie' myszką.

Ja też obserwuje od jakiegoś czasu dość uciążliwe odchyłki w pracy mojej
myszy USB.
Nie chodzi o "rwanie", ale o niezauważanie kliknięć. Co więcej dzieje
sie tak po dłuższym
używaniu komputera i ma to raczej niewiele wspólnego z obciążeniem systemu.
Na "innym systemie operacyjnym" takiego zachowania nie zauważyłem.
Również troche googlałem w tej sprawie - bez większego rezultatu. :/
Najgorsze, że nie mam bladego pojęcia jak wyśledzić źródło problemu.

Pozdrawiam.