Amd64 + Nforce3 + Sata + PLD = jest to wykonalne ?

Killah killah80 w poczta.onet.pl
Pon, 17 Sty 2005, 18:12:06 CET

The Undefined napisał(a):

>jak opiszesz w czym konkretnie masz problem albo do którego etapu
>doszedłeś to jest jakaś szansa że ktoś pomoże.
>bez tego niestety musisz fusy załatwić...

Czesciowo sprawa jest rozwiazana, uzylem helpa ->
http://docs.pld-dc.org/queue/PLD-instalacja-amd64.txt
Problem pozostał chyba juz tylko jeden.
Mam xfs'a, natomiast przy starcie ladowane sa tylko moduly do ext3.
Zaznaczam, ze nie interesuje mnie przejscie na ext3 :P

Nie dam rady zrobic chroot /mnt/dst /bin/bash, bo wypluwa error: chroot:
cannot run command '/bin/bash' : Exec format error.
A potrzebuje zaladowac tylko jeden modul podczas startu -> xfs.

Kazda pomoc mile widziana.
Pozdrawiam
Killah