radeon i X 6.8.1

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 18 Sty 2005, 09:32:03 CET

On Tue, Jan 18, 2005 at 09:03:21AM +0100, Paweł Rumian wrote:
> u mnie dziala w miare OK, z tym ze trzymam X.org 6.7
A mi się zrobił upgrejd do X 6.8 i klupa ;-) driver radeon
i niestety na 2.6.8 iles tam ziweszki, takie od niczego sobie.
Na 2.4.27/28 stoi jak gupie.
Ale może to specyfika sprzętu.

ps. dzis sprawdzę w domu te nowe drv ;-) moze się uda.

Abram.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba