fsck - jak ominac

Śro, 19 Sty 2005, 22:18:01 CET

Osóbka znana jako Jarosław Kamper, wystukała:

> Wczoraj w upsie skończył mi się prąd i serwer (AT) poleciał. Włączyłem,
> napisał o błędach, naprawił, rebootnął się i wstał. Nie mogę znaleźć
> gdzie to się ustawiało...

W Ra? Poprawione było w którejś wersji rc-scripts, że *nie* wymaga podanie
hasła roota za *każdym* razem... Mam nawet jakiś rc.sysinit:
# $Id: rc.sysinit,v 1.112 2002/12/01 23:59:41 alchemyx Exp $

http://adas.artikon.one.pl/PLD/rc.sysinit

Ale ZTCW to i tak jak wyjdą jakieś błędy wymagające interwencji roota to
spyta o hasło :(

pozdrawiam