SPECS (DEVEL): psi.spec - new patch (display TeX formulas in chat ...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 20 Sty 2005, 00:04:29 CET

Paweł Zaskórski wrote:

> Dzięki! Z chęcią przetestuję (w weekend, gdy będę miał troszkę więcej
> czasu). Formuły opisujemy jakimiś ekstra znacznikami, czy wystarczy samo
>  $c^{2}=a^{2}+b^{2}$ (lub \begin{dispalymath}...\end{displaymath})?

Jak winno było być widać na obrazku, ale zapomniałem --- wklepujemy tak:
$$ x^2 $$

> PS. Zdrajco! ;P Już nie używasz Xfce?

No, nie używam. :P Chciałem nowe technologie w GNOME potestować i tak
jakoś zostało. ;)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa