Problem z budowaniem Xfce 4.2.0

Charles charles w os.pl
Czw, 20 Sty 2005, 02:40:15 CET

Dnia czwartek, 20 stycznia 2005 00:53, Michal Chruszcz napisał:
> Co?! Czy Ty napewno wiesz, co robi find_lang?

A przeczytałeś cały wątek ze zrozumieniem?
Cóż... Pomogę:

1. Pytającemu przy budowaniu libxfcegui4 wywala się z:
Error: international files not found !

2. Moja rada:
Wyrzuć/zakomentuj LINGUAS=pl_PL w /etc/sysconfig/i18n

3. Na to dostajemy dodakowy komentarz:
raczej %find_lang %{name}
Rozumiem, że Grzegorz radzi wyrzucić/zakomentować ww. w specu
(bo przecież "%find_lang %{name}" tam właśnie jest).

4. Ja na to, że jak już tak radzi to od razu należy zmienić w specu
"%files -f %{name}.lang" (bo przecież się nie utworzy, więc i tak wywali się
z błędem, że nie znalazł libxfcegui4.lang) na "%files".
Niezależnie od tego uważam to za poroniony pomysł, czemu daje wyraz w swoim
komentarzu.

A co do Twojego, zalatującego sarkazmem, pytania...
Wiem, a w opisywanym przypadku find_lang nic nie znajdzie
w /usr/share/locale/*/LC_MESSAGES/, bo tam nic nie ma! - zdeterminowane to
już jest na etapie configure. Nie będę się rozpisywał (i tak już dużo...) -
sam sprawdź.

  Karol "Charles" Krenski