Problemy z kartą rt2400

MarcinR mr21 w o2.pl
Czw, 20 Sty 2005, 20:06:17 CET

Witam

Mam problem z konfiguracją karty bezprzewodowej Tonze opartej na
układzie rt2400. Ściągam moduł kernel-net-rt2400-*.rpm, instaluję,
ładuję, wszystko bez żadnych błędów, lsmod | grep rt2400 pokazuje że
moduł jest na miejscu. Dalej przeprowadzam konfigurację tak jak jest w
dokumentacji na stronie pld-linux.org . Problem pojawia się kiedy chcę
odpalić kartę (ostani etap konfiguracji opisanej na stronie)

/etc/rc.d/init.d/network restart

daje to taki wynik

Podnoszenie interfejsu eth1            [PORBLEMY]
Opóźnianie inicjalizacji eth1
Nie ma tu pomyłki jeśli chodzi o nazwę eth1, gdyż jest to moja druga
karta w systemie, pierwsza to wbudowana karta LAN nVidii, jej
konfiguracja nie stwarza żadnych problemów (btw nie używam jej więc może
jeśli to pomoże wywalić jej moduł z systemu?)
A może konfiguracja dla karty bezprzewodowej będzie inna niż pokazana na
stronie?

Pozdr

MarcinR