Problemy z kartą rt2400

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 20 Sty 2005, 21:59:05 CET

Dnia 20-01-2005, czw o godzinie 21:05 +0100, MarcinR napisał(a):
> Tak, wcześniej w tym systemie miałem inną kartę radiową (rtl8180) i
> chodziła przez ndiswrapper.
> Mógłbyś dokładniej opisać jak to skonfigurować?

Ciężko mi to wyjaśnić, bo robię to poniekąd w ciemno, gdyż u mnie
ruszyła od kopa :) ale zobaczmy :)

Moja karta biega na module acx_pci (firmware jest w odpowiednim katalogu
już wgrane)

[aflinta w warp aflinta]$ cat /etc/modprobe.conf |grep wlan
alias wlan0 acx_pci

[aflinta w warp aflinta]$ cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-wlan0
DEVICE=wlan0
WLAN_BITRATE="22Mb" # Wymuszenie prędkości łącza
WLAN_ESSID="ch258" # To jest jak widać ESSID mojego AP
WLAN_KEY="AFCDEFCDAEFC......." # A tu trzeba podać klucz do szyfrowania
transmisji
ONBOOT=yes
BOOTPROTO=dhcp

I to wszystko :) AP ma wbudowane u mnie DHCP więc karta dostaje
wszystkie parametry automagicznie.

Artur