Manager pulpitów w Afterstepie.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 21 Sty 2005, 00:19:29 CET

Mniej wiecej Thu, Jan 20, 2005 at 09:34:12PM +0100, zainteresowany tligocki w skawina.com.pl rzekl:
> Drodzy Grupowicze,
>
> Proszę o poradę, jak zlikwidować manager pulpitów w starym dobrym
> AfterStepie version 1.8.11 (mam na myśli miejsce, w którym można
> przełączać się na inne pulpity), bo i tak używam jednego.

Ten programik nazywa się Pager.

> Nie miałem szczęścia w znalezieniu tego w dokumentacji man afterstep ani
> też na http://www.afterstep.org/.
> Czy ktoś z Was przerabiał juz ten temat?

cp /usr/X11R6/share/afterstep/autoexec ~/GNUstep/Library/AfterStep/
i usunąć z ~/GNUstep/Library/AfterStep/autoexec linie zawierające Pager.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%