Problemy z kartą rt2400

panta_rei slawi w grota.mine.nu
Pią, 21 Sty 2005, 10:10:11 CET

Dnia czwartek 20 styczeń 2005 21:59, Artur Flinta napisał:

> Ciężko mi to wyjaśnić, bo robię to poniekąd w ciemno, gdyż u mnie
> ruszyła od kopa :) ale zobaczmy :)

U mnie dla odmiany acx_pci nie podnosi interfejsu :(
paczka ze speca

> Moja karta biega na module acx_pci (firmware jest w odpowiednim
> katalogu już wgrane)

czyli w jakim katalogu??

> [aflinta w warp aflinta]$ cat /etc/modprobe.conf |grep wlan
> alias wlan0 acx_pci

próbowałem tez "z palca" ładować moduł z parametrem wg modinfo i nic,
jakby w nosie miał firmware :(

Pozdrawiam_wiosennie?
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*

 Wasz Windows tego nie potrafi...:P    jid:panta_rei(at)jabber.org
 Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2