Problemy z kartą rt2400

panta_rei slawi w grota.mine.nu
Pią, 21 Sty 2005, 10:32:11 CET

Dnia piątek 21 styczeń 2005 10:24, Artur Flinta napisał:

> Bo acx_pci jest do kart dwl520+ i podobnych :) Nie mówię, że będzie
> działać z Twoją kartą :) Powinieneś używać modułu odpowiedniego dla
> swojej karty

Bo ja własnie mam dwl-520+ stąd moje wtrącenie w wątek

> Dla tego sterowniwka jest to /usr/bin/acx, jak jest dla Twojego
> musisz poszukać w dokumentacji.

wieczorkiem poszperam w tym systemie... nie mam go pod ręką, ale
szczerze mnie wczoraj ten DWL zdenerwił :/

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*

 Wasz Windows tego nie potrafi...:P    jid:panta_rei(at)jabber.org
 Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2