Czcionki.

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Czw, 20 Sty 2005, 20:20:12 CET

On Thursday 20 of January 2005 20:09, Michal Kochanowicz wrote:

> Font. Po użyciu czcionki w monitorze miałbyś dziurę.

Nie przesadzajmy z puryzmem, tym bardziej że angielska definicja fontu
odpowiada dokładnie definicji naszej polskiej kochanej czcionki. Tak więc
pomimo tego, że termin font zadomowił się na dobre w słownikach języka
polskiego, to imho nie ma sensu na siłę używać tylko jego.
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl