[Ac] rhythmbox-0.8.8-1 - ogonki w tagach w plikach mp3

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 21 Sty 2005, 12:07:43 CET

Dnia 21-01-2005, pią o godzinie 11:30 +0100, Dariusz Laskowski
napisał(a):
> Wie ktoś może jak zmusić rhythmbox do poprawnego wyświetlania
> polskich ogonków w tagach w mp3? Widzę ogonki OK w xmms,
> OK w mpg123, a rhythmbox wyświetla mi jakieś krzaki.
> Co ciekawe nie ma problemów z wyświetlaniem opisów
> zawartych w plikach ogg.
>
> PS: Tagi robię przy pomocy easytag-1.99.2-2.

Prawdopodobnie pliki OGG mają tagi unikodowe, a mp3 niestety nie

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.