[Ac] a karty TV (bttv) - wizja jest, brak dzwięku.

Pią, 21 Sty 2005, 14:32:46 CET

On Friday 21 of January 2005 14:24, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia pią 21. stycznia 2005 14:19, Mateusz Korniak napisał:
> [...]
>
> Dokładnie tak. Ja tak mam i działa.

Mhm. Czyli jeśli mam słuchawki wpięte do audio-out karty TV i odpalam tvtime i
widze obraz, a dzwięku dalej nie ma (tylko trzask przy zmianie kanału) to co
jeszcze moge mieć źle ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright