[Ac] a karty TV (bttv) - wizja jest, brak dzwięku.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 21 Sty 2005, 14:40:01 CET

Dnia pią 21. stycznia 2005 14:32, Mateusz Korniak napisał:
[...]
> Mhm. Czyli jeśli mam słuchawki wpięte do audio-out karty TV i odpalam
> tvtime i widze obraz, a dzwięku dalej nie ma (tylko trzask przy zmianie
> kanału) to co jeszcze moge mieć źle ?

Mam takie "propozycje":
- Za cichy sygnał z wyjścia (trzeba przepuścić przez wzacniacz).
- Zła konfiguracja? Ja się trochę ze swoją kartą męczyłem zanim dobrałem
właściwy model (parametry do modułu kernela).
- Ustawić inny system dźwięku dla danego kanału.

A jak nic z powyższych - to nie wiem :-/
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498