[Ac] rhythmbox-0.8.8-1 - ogonki w tagach w plikach mp3

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 21 Sty 2005, 22:18:46 CET

On Fri, 21 January 2005 12:07:43 +0100, Artur Flinta wrote:

> Prawdopodobnie pliki OGG mają tagi unikodowe, a mp3 niestety nie

Ej, no bez jaj, reszta świata jakoś sobie radzi... 8-)

Jak w takim razie radzą sobie wszystkie inne aplikacje?
Wyświetlają tagi tak jak są zakodowane - jak iso-8859-1 to iso-8859-1,
jak jest iso-8859-2 to wyświetlają iso-8859-2. Nie radzą sobie z tych,
które znam _tylko_ gstreamer i rhythmbox. Dla porównania zainstalowałem
mpg321 i madplay, bo one korzystają z tych samych bibliotek co plugin
gstreamer-mad i... oba wyświetlają ogonki OK! Natomiast to co wyświetla
gstreamer i rhythmbox wygląda dokładnie tak jak znaki z zakresu iso-8859-2
wyświetlane przy pomocy fontu z kodowaniem iso-8859-1 - takie bardzo
charakterystyczne "krzaki"... :-(

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl