Poldek

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 21 Sty 2005, 23:11:55 CET

Artur Flinta wrote:
> Przewiń ekran do góry to zobaczysz

Nie prawda. Po ostatnim upgradzie, Poldek uraczył mnie właśnie takim
tekstem. Nie ma śladu w tym, co wypisuje poldek!!! Cała grupa pakietów
się instaluje, a na końcu jest, "Wystąpiły błedy przy instalacji" i
cholera wie nawet, przy którym pakiecie!!! Poldek -F kdebase*
--reinstall lub --force przeinstalowywuje mi wszystko i to samo
"Wystąpiły błedy...". Pomga odinstalowywanie i instalowanie na nowo, ale
to cholera jest masa roboty, żeby poinstalować 20 różnych pakietów, w
ramach np. kdebase, jeżeli nie wszystkie chcesz.

Swoją drogą, można jakoś poprosić poldka, żeby instalował w/g jakiejś
maski pakiety, ale bez jakiegoś ciągu znaków? Np kdebase* bez
jakiegokolwiek i18n??

Zdroofka
Cz w rny