Zniknął mi dźwięk!

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 22 Sty 2005, 02:22:35 CET

POMOCY!!!

Normalnie nie mam zielonego pojęcia, co robić! Właśnie próbowałek
pokatować mplayera, który mi się wieszał, jak klikałem prawym przy
załadowanym filmie i w ramach tego przeinstalowałem sobie parę razy
mplayera( budowanego z CVSu ) i raz X11* --reinstall. No i niby wszystko
ok, z tym, że znikł mi dźwięk!!!

No dobra, zabrałem się do 'naprawy'. Nic nie tykałem od dłuuugiego czasu
w ustawieniach dźwięku gdziekolwiek. Moduły wszystkie poładowane,
alsasound się restartuje czysto, wszystko jest ok. Wszystkie mixery
wykrywają kartę i pozwalają na ustawienie głośności, nie są zmutowane,
ani nic w tym stylu, a jednak nei działa!

Jak konkretnie - np. xmss jak idzie prosto na alsę, pokazuje, że gra, a
jednak głośniki nie wydają z siebie żadnego dźwięku. Podobnie z oss -
też niby działa, a panuje cisza. W kde server artsów się uruchamia, ale
już test dźwięku nie daje żadnych rezultatów!

Tak - jestem dodany do grupy audio. Próbowałem nawet przeinstalować
jajko na nowsze - 2.6.10-0.97 z ac-test, ale i to nic nie daje :/
Sprawdziłem w windzie i dźwięk działą O.K. , czyli to nie kwetstja
popsutej karty muzycznej.

No normalnie nie mam zielonego pojęcia, co robić! Nie tknałem *żadnych*
ustawień dot. dźwięku, a ten mi zniknął!!

Zdroofka
Cz w rny
P.S.
pldconf przy ustawianiu dźwięku usuwa pliki z /dev/snd i wywala błędem,
że snd jest katalogiem i nie można go usunąć. Owocuje to w błędzie przy
starcie alsy, a mianowicie sndctl nie może dopchać się do konkretnego
urządzenia - no jak je pldconf wykasował, to i pewno, że nie może!!!