Zniknął mi dźwięk!

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 22 Sty 2005, 12:05:14 CET

Robert Kurowski wrote:
> Moze glupie pytanie, glosniki wlaczone/dzialaja ??

W laptopie? - raczej tak :D Problem w każdym bądź razie rozwiązałem.
Miałem mianowicie w mikserze taki pstryczek, jak External Amplifier,
którego przełączenie w kmix nic za bardzo nie dawało, ale pokatowałem go
parę godzin później w alsamixerze, narobił spięć, jakiś dziwnych
dźwięków, ale w końcu zrobiło się zdeeecydowanie głośniej i wszysto
zdaje się dzialać.

Pytanie tylko, dlaczego ten pstryczek czasami potrafi nie działać??
Mozna by się doczepić, że przypadłość hardwareowa, ale winda bez
problemu cały czas odtwarzała głośno dźwięk. No i oczywiście wcześniej w
ustawieniach też był włączony, więc tak na prawadę jasna cholera wie,
oso choziło :D

Zdroofka
Cz w rny