Putty + klucze + ssh2 = problemy

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 22 Sty 2005, 20:03:31 CET

Witam,

 Mam problem z uwierzytelnianiem przy pomocy pary kluczy.
Problem w tym że mi odrzuca klucz RSA i DSA dla SSH2. Natomiast wygenerowana para
RSA1 dla protokołu SSH1 działa elegancko. Gdzie może być problem że dla
protokołu SSH2 odrzuca?
W logach kompletnie nic nie ma.
Próbowałem innego programu pod windowsa i jest dokładnie to samo jak w
przypadku Putty. Zakładam że to problem po stronie serwera a dokładniej
sshd. Może konfiguracja? ale gdzie i co włączyć bądź wyłączyć?

Czy może mi ktoś pomóc?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl

sprawdz << NAJLEPSZA WYSZUKIWARKE >> na swiecie!!!