[Ac] rhythmbox-0.8.8-1 - ogonki w tagach w plikach mp3

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 22 Sty 2005, 22:33:24 CET

On Sat, 22 January 2005 10:17:30 +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Zasadniczo nie nas powinieneś przekonać, ale autorów gstreamera/rhythmboxa.

Skąd wiesz? Skąd wiesz co i gdzie zostało zepsute?
Pytam serio. Przecież napisałem, że _nie wiem co_.
A może wszystko jest OK, a ja po prostu nie umiem sobie
skonfigurować systemu i niepotrzebnie się ośmieszam? Hmm? :-)
Jeżeli coś wiesz to _proszę uprzejmie_: podziel się. Byłoby miło.

> Najlepiej napisz łatkę i wyślij na devel-pl oraz do autorów gstreamera.

No ba! :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                       Jak nie masz nic do powiedzenia,