padając y syslog-ng w PLD1.0

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 23 Sty 2005, 09:15:03 CET

Cześć The

Dnia 22.01.05, napisałeś:

> która wersja?
> u mnie syslog-ng-1.6.0-0.rc3.2 chodzi ok, wcześniejsze się sypały.

Właśnie taka jak u Ciebie. Wcześniejsza 1.4.17-1 też sypie się :/
Syslogd i klogd chodzi oki ale jest bardzo ubogi w porównaniu z syslog-ng,
to mi przeszkadza okropnie.

A nie wiem gdzie może być problem :( SIGHUP to trochę mało. Sprawdzałem
top-em czy jest jakiś proces zombie w tym czasie kiedy syslog-ng leży i nie
ma. Dla mnie to bardzo trudna sprawa do wybadania. Czy ktoś jeszcze może coś
zasugerować? Może dało by się jakiś debug w syslog-ng włączyć wtedy można by
wybadać problem i wysłać raport o błędzie.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837