padający httpd w PLD1.0

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 23 Sty 2005, 09:18:25 CET

Cześć Adam

Dnia 22.01.05, napisałeś:

> To sshd czy httpd? U mnie oba działają na czystym Ra + sec-updates
> Z kolei padł mi ze dwa razy named - przyczyny nie namierzyłem :(

sshd to inny temat zgodnie z mailem jaki wysłałem i już otrzymałem jedną
odp. którą sprawdzę za chwilkę dot. pary kluczy.

httpd tak jak napisałem nieregularnie sypie się. Po wydaniu polecenia
..../httpd status otrzymuję komunikat że proces jest zatrzymany ale nie
zabity. Po wydaniu polecenia ..../httpd restart proces [ZGINAL] i powstał
ponownie do pracy. Identyczna sytuacja miała miejsce z syslog-ng ale to
temat na inny mail który tutaj też trafił.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 24.12.2004

Galerie zdjec MOTO >>> http://link.interia.pl/f1844