coś zwalone :(

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pon, 24 Sty 2005, 09:24:42 CET

On Mon, 24 Jan 2005, Adam Gapiński wrote:

> właśnie tyle mi wyświetla(500 - 333), przy 1024x768
> Czyli tez głupoty.

To oznaczy tylko tyle, że karta renderuje 333fps - 500fps, a to że tego
nie zobaczysz to już nie jej problem ;). W Windozie jest ponoć domyślnie w
sterownikach NVidii sztuczne ograniczenie żeby max liczył tyle klatek ile
przy danej częstotliwości może wyświetlić na monitorze - ale to już
sztuczne ogranicznia które można wyłączyć (np. do benchmarkowania).

Jan Meizner
jm w pld-linux.org