Problem z remasteringiem livecd

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pon, 24 Sty 2005, 10:34:41 CET

Witam!

Potrzebuję dodać parę programów do livecd - do wersji mini-iso-beta2.

Zbudowałem kernela wersja: 2.6.11-0.15 branch aniolek - z wyjątkiem tego że
odkomentowałem patch dla squashfs - mam takie jądro na desktopie i działa) i
zaktualizowałem poldkiem w:
poldek --root /root/LIVECD/ROOTFS
zaktualizowałem/dodałem to co chciałem, poprawiłem również pliki w
/root/LIVECD/INITRD - kopiując z ROOTFS/lib/modules/*

Z katalogu /root/LIVECD/INITRD/lib/modules/ odgzipowałem moduły, wywaliłem
zbędne moduły (initrd zbyt duże) i zostawiłem tak jak jest w oryginalnym
pld, na koniec wygenerowałem nowe modules.dep dla /root/LIVECD/INITRD

następnie odpalam skrypt ./livecd_gen_iso - po nagraniu i zabootowaniu mam:

RAMDISK: Compressed image found at block 0
RAMDISK: incomplete write (8192 != 32768) 5111808
VFS: Mounted root (romfs filesystem) readonly.
Freeing unused kernel memory: 176k freed
attempt to access beyond end of device
ram0: rw=0, want 15408, limit=1000
[...]
/bin/sh: Can't open noX
Kernel panic: Attempted to kill init!

squashfs jest w wersji: 2.1-1 zarówno w systemie i w ROOTFS

Można prosić o jakieś wskazówki ? Czy te skrypty w CVSROOT/livecd są
poprawne ?? Bo jak analizowałem oryginalne CD z tym co wygenerował skrypt -
to troche inaczej jest :/

Pozdrawiam PawciooS