coś zwalone :(

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 24 Sty 2005, 10:37:26 CET

Dnia 24-01-2005, pon o godzinie 09:24 +0100, Jan Meizner napisał(a):

> To oznaczy tylko tyle, że karta renderuje 333fps - 500fps, a to że tego
> nie zobaczysz to już nie jej problem ;). W Windozie jest ponoć domyślnie w
> sterownikach NVidii sztuczne ograniczenie żeby max liczył tyle klatek ile
> przy danej częstotliwości może wyświetlić na monitorze - ale to już
> sztuczne ogranicznia które można wyłączyć (np. do benchmarkowania).

IMHO chyba to wystarczy bo po co do normalnej pracy ma wiecej robić ,
poza tym chyba w ten sposób karte się troszke oszczedza bo nie pracuje
na full , ale zawsze moge sie mylić, czy oprócz benchmarkowania są
jeszcze jakies inne powody by karta renderowała więcej niż moze być
faktycznie wyświetlone???

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl