Cups gubi drukarkę usb hp 930c

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Sty 2005, 14:38:54 CET

Dnia pon 24. stycznia 2005 12:23, Michał Panasiewicz napisał:
>  ktos wie dlaczego co poewien czas nastepuje zablokowanie sie drukarki
> usb hp 930c na cups (aktualny z main) ?? Device URI: usb://HP/DeskJet%
> 20930C?serial=ES0961905FJJ po prostu ja gubi po czym ponawiam procedure
> instalacji drukarki i z powrotem jest znowu ???
>
> tak jest juz od dłuższego czasu

Przyłączę się. Ja mam analogiczny problem z Epsonem Stylusem C43UX na USB.
Zauważyłem, że gdy komputer jest "obciążony" podczas drukowania bardziej
skomplikowanych rzeczy (bitmapa), to wtedy nagle przestaje drukować w
trakcie, po czym - uwaga - drukarka jakby się odłącza od komputera (w
logach jest, że usb/lp0 odłączony), ale !!! jednocześnie podłącza się jako
usb/lp1 !!! Po jej wyłączeniu i ponownym włączeniu wraca na swoje miejsce
(lp0).

Podejrzewałem, że to dlatego, że stary sprzęt (K6-2/500, USB na płycie z
chipsetem VIA) i kernel 2.4.24 (jeszcze na Ra). Ale skoro tobie nie chodzi
pewnie na nowszym sprzęcie i Ac, to chyba jednak problem tkwi gdzie
indziej. Niestety - nie wiem gdzie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498