cdrecord - co się dzieje?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Sty 2005, 14:45:34 CET

Dnia nie 23. stycznia 2005 21:29, Charles napisał:
[...]
> Cóż... może to?:
> Zobacz w ustawieniach k3b co masz ustawione w "Use burning group"
> (domyślnie chyba jest cdwrite) i albo zmień, albo lepiej dopisz usera do
> tej grupy.

Wszystko działało do tej pory bezproblemowo. Wypalałem różne rzeczy,
włącznie z audio - bez problemu. Zwłaszcza, że problem jest w cdrecord,
który wcześniej działał mi z palca. A teraz - nie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498