Agent Veritasowego Backup Exec...

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Pon, 24 Sty 2005, 19:12:34 CET

Witam!

Stanąłem przed problemem backupu katalogu z serwera PLD AC @2.6 na
taśmę, ale koniecznie za pomocą Veritas Backup Exec zainstalowanego na
Nie Tym systemie ... (ja tego nie wymyśliłem)
Okazało się że ten wynalazek (Backup Exec) nie potrafi czytać z
zmapowanego zdalnego zasobu i musi koniecznie aplikować dziury swym
agentem...
Na stronie producenta jest wprawdzie agent pod jakieś niszowe
dystrybucje, ale na kernele 2.2 a w porywach do 2.4.
Czy może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?
Można próbować instalować agenta dla np RH @ 2.4 na maszynie PLD AC @2.6?
Mam tu na myśli - próbować i nie zbierać serwera z podłogi :)
Jak to ugryźć?

Pozdrawiam!
Bocian