Agent Veritasowego Backup Exec...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 24 Sty 2005, 22:30:33 CET

On Mon, 24 Jan 2005 19:12:34 +0100, you wrote:

>Witam!
>
>Stanąłem przed problemem backupu katalogu z serwera PLD AC @2.6 na
>taśmę, ale koniecznie za pomocą Veritas Backup Exec zainstalowanego na
>Nie Tym systemie ... (ja tego nie wymyśliłem)
>Okazało się że ten wynalazek (Backup Exec) nie potrafi czytać z
>zmapowanego zdalnego zasobu i musi koniecznie aplikować dziury swym
>agentem...
>Na stronie producenta jest wprawdzie agent pod jakieś niszowe
>dystrybucje, ale na kernele 2.2 a w porywach do 2.4.
>Czy może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?
> [...]

agent Veritasa generalnie działa - mam na Ra i Ac.
Na jednej maszynie nie wiem dlaczego od czasu do czasu zadarza się mu
przywichnać - nie próbowałem dochodzić dlaczego jeszcze.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]