Cups gubi drukarkę usb hp 930c

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 24 Sty 2005, 22:47:58 CET

Dnia 24-01-2005, pon o godzinie 20:12 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia pon 24. stycznia 2005 20:06, Michał Panasiewicz napisał:
> [...]
> Uuu... No to ja nie mam racji. Pewnie nie jest za bardzo obciążony. Chociaż,
> jak pisałem, wydaje się, że nie gra roli obciążenie samego procesora.
> Niestety, muszę się poddać. Może ktoś mądrzejszy ode mnie umiałby pomóc. A
> sam jestem tym zainteresowany.

zeby było smieszniej mam tam podpietą tez laserowa na usb i z nia nie ma
problemu, dodatkowo zmieniałem tez gniazdka i kabelki, wciaz to samo, po
prostu gubi ja i pisze ze nie ma takiej drukarki pod tym adresem
w logach nic nie ma :/ a mam na debug

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl