Dokumentacja sieci komputerowej - oprogramowanie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 25 Sty 2005, 11:28:47 CET

Dnia 25-01-2005, wto o godzinie 11:53 +0100, Wojciech Kaczmarek
napisał(a):

> Program nosi nazwę i-doIT. Został uwolniony pod koniec września 2004 r.
> - Artistic License 2.0. Ma modularną budowę i jest rozwijany przez
>   Synetics. Dokumentuje systemy IT oraz zmiany w tych systemach.
> Definiuje plany awaryjne itd. itp.
> http://www.i-doit.org/
> Dokumentacja w języku angielskim nie jest wciąż gotowa, za co autorzy
> programu przepraszają. Ale jeśli będziesz coś z niej potrzebować, to
> przetłumaczę z niemieckiego i podeślę.

zerknałem własnie
sam program wyglada bardzo ciekawie
niestety z tego co widze by przystosowac go do wielojezycznosci bedą
musieli sporo popracowac bo program ma bezposrednio w kod php wpisany
tekst

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl