Cups gubi drukarkę usb hp 930c

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 25 Sty 2005, 14:43:58 CET

Użytkownik Michał Panasiewicz napisał:

> ktos wie dlaczego co poewien czas nastepuje zablokowanie sie drukarki
>usb hp 930c na cups (aktualny z main) ?? Device URI: usb://HP/DeskJet%
>20930C?serial=ES0961905FJJ po prostu ja gubi po czym ponawiam procedure
>instalacji drukarki i z powrotem jest znowu ???
>
>tak jest juz od dłuższego czasu

dolaczam sie, aczkolwiek nie wiem, czy to to samo.

Jedna z 'pan sekretarek' zglasza mi problem, ze sie jej zacina drukarka.
jest to HP1320 (laser) podlaczona po USB.
Mowi, ze czasami rano nic sie nie drukuje,
zatem musze podejsc, wchodze w Kontrol Panel w tryb administratora,
drukuje strone testowa i dziala,
po czym wychodze i pani moze normalnie drukowac.

Nie mialem czasu grzebac dokladnie w logach,
cups-1.1.23-0.rc1.1
Linux ela_p 2.6.10 #1 Sun Dec 26 23:09:43 CET 2004 i686
Intel(R)_Celeron(R)_CPU_2.00GHz unknown PLD Linux

moze ma zwiazek, bede mial chwile czasu to grzebne.

Lukasz