jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Radosław Luczko luko w munet.eu.org
Wto, 25 Sty 2005, 16:13:23 CET

Witaj pld-users-pl,
      Mam  pewien  problem  z  luzerami  w  sieci dla której stawiałem
      serwer. Ogólnie rzecz ujmując to dziwni są to ludzie, takie nawet
      można  by  powiedzieć  bydło,  któremu  czasem  trzeba  utrudnić
      życie...

      Problem  w  tym  że  oni  też  niestety  potrafią utrudnić życie
      adminowi, a na ich wybryki ostatnio zabrakło mi pomysłów:
      -  jeden  drugiemu  "udostępnia neta" przez pulpit zdalny na XP,
      nie  bardzo wiem jak to zablokować, jak stawiali WinGate to było
      dość prosto ttl ustawiony na 1 i bawcie się no i przypisanie mac
      do ip eż jest :P tzw pofilkatyka :P
      - jest też 16 letni pseudo-hacker, trzeba mu utrudnić skanowanie
      kompów  w necie (jak narazie szuka serwerów z mysqlem, i prubuje
      sie  logować  bez hasła przy pomocy konta mysql - więc strzeżcie
      się :P ),  jak  coś  ciekawego  ettercapem  namierze to też bedzie
      trzeba udupić.

      Niestety  są  to  2  przypadki  których  nie  potrafię  ugryźć i
      prosiłbym o pomoc :)

      Jak  ktoś  ma  podobne  przejścia jak ja to zapraszam do wymiany
      pomysłów :P

Pozdrawiam,
   Radoslaw Luczko
   gg:421093