jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 25 Sty 2005, 16:43:20 CET

Dnia 25-01-2005, wto o godzinie 16:13 +0100, Radosław Luczko napisał(a):
> [...]
>       dość prosto ttl ustawiony na 1 i bawcie się no i przypisanie mac
>       do ip eż jest :P tzw pofilkatyka :P
>       - jest też 16 letni pseudo-hacker, trzeba mu utrudnić skanowanie
>       kompów  w necie (jak narazie szuka serwerów z mysqlem, i prubuje
>       sie  logować  bez hasła przy pomocy konta mysql - więc strzeżcie
>       się :P ),  jak  coś  ciekawego  ettercapem  namierze to też bedzie
>       trzeba udupić.
>
>       Niestety  są  to  2  przypadki  których  nie  potrafię  ugryźć i
>       prosiłbym o pomoc :)
>
>       Jak  ktoś  ma  podobne  przejścia jak ja to zapraszam do wymiany

ech
masz dhcp?? jak tak to przypisujesz odpowiednie adresy odpowiednie
podsieci itd i blokujesz co chcesz (do obejscia ale pogłówkowac bedą
musieli)

a co za problem zablokowac mu wychodzenie/wchodzenie na okreslone porty
z netu???? :)