Laptop +komórka = internet ??

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Wto, 25 Sty 2005, 21:19:57 CET

Witek Bałaban wrote:
> Witam !!
>
> Pytanie jest takie: w jaki sposób połączyć się z internetem z laptopa z
> PLD za pomocą komórki.
Na PLD nie testowałem, ale znalazłem opis dla Winzgrozy jak się
połączyć, może tu będzie analogicznie. Dla mojej 6610 wyglądało to tak,
że podłączałem przez podczerwień do komputera, ustawialem polaczenie PPP
przez komorke-modem (numer *99***1#) bez zadnej autoryzacji. Działało ;-)

Znalazłem nawet link:
http://www.google.pl/search?q=cache:gQd3bnLjiksJ:customer.proximus.be/download/NOKIA_6610_WIN2000_IR.pdf+6610+internet&hl=pl&client=firefox

Pozdrawiam,

--