Re[2]: jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Adam Zaleski netlest w dione.ids.pl
Wto, 25 Sty 2005, 21:52:50 CET

Witam

W Twoim liście datowanym 25 stycznia 2005 (20:29:32) można przeczytać:

> Słuchajcie. Są lepsze, bardziej humanitarne sposoby zmniejszania ruchu
> na liście niż odgrażenie się "oj, bo trafisz do fortunek"

Wogole to ja nie wiem z czego jest sie nabijac.  Najzwyczajniej w
świecie zastanawiał się jak  coś zrobić więc zapytał. Chyba po to
są listy dyskusyjne?

Sprawy typu czy powinnien tępić udostępniaczy czy powinien wydzielić
pasmo via HTB i olać co się z nim dalej dzieje to _jego_ sprawy.

My powinniśmy mu udzielic odpowiedzi jesli ja znamy, jesli nie to nie
a jemu pozostawic rozwazania nad tym cz tak powinien zrobic czy moze
jednak nie.

pozdrawiam
a.z.