Re: jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Radosław Luczko luko w munet.eu.org
Wto, 25 Sty 2005, 23:28:49 CET

Witaj Adam,
   Dnia 2005-01-25 napisałeś/aś:
AZ> My powinniśmy mu udzielic odpowiedzi jesli ja znamy, jesli nie to nie
AZ> a jemu pozostawic rozwazania nad tym cz tak powinien zrobic czy moze
AZ> jednak nie.

    I  tu  sie  zgodzę,  niestety  na  tej  liście  panuje  hamstwo, z
    gównianymi  regami  iptables  to  nikt  nie odpisal, wszyscy tylko
    teoretyzuja  albo  jakimiś  fortunkami  straszą  -  brak  fachowej
    pomocy.  Z  resztą  to  ta ja słynne przyjebywanie się do tego czy
    ktoś  pisze  z polskimi literami i jakie robi błędy ortograficzne,
    takie  posty  to  tylko  strata czasu - taka sama strata czasu jak
    pytanie  o  coś  pseudo fachowców. Rzeczywiście google.pl sa w tym
    wypadku  najlepsze bo przynajmniej nie piszą że trafisz do jakichś
    ciulatych fortunek.