SATA i 2.6.8 ??!!

Killah killah80 w poczta.onet.pl
Śro, 26 Sty 2005, 00:29:20 CET

Roman Werpachowski napisał(a):

> Co trzeba dodać? Niedługo czeka mnie przejście na SATA na takiej
> konfiguracji jak twoja.

scsi_mod
sd_mod
libata
sata_nv (nforce3-główny kontroler) lub sata_sil (silicon image-dodatkowy)

Ja używam sata_nv i wszystko jak narazie klika bezproblemowo.

Problem z niewykrywaniem dysku objawia się przy przejściu z kernela
2.6.5, tam SATA była jako IDE (i wszystko było ok), natomiast od 2.6.8
jest już jako SCSI.

I jeszcze jedno - nie dałoby się wrzucić na stałe do rescue64 obsługi
kontrolerów sata (nv, via, sis, sil) ? Tak żeby nie było z tym już
problemów.
Podstawy wniosku:
1. technologia dyskowa powoli przechodzi na satę w środowisku 64bit.
2. rescue ma być od tego zeby pozwolić na szybkie ratowanie systemu,
rekonfigurację, lub coś tam innego. A nie na szukanie modułów
potrzebnych do wykrycia dysku.

Przynajmniej tak mi sie wydaje jeżeli chodzi o środowisko 64bitowe. Ale
to tylko moje zdanie :)

Killah