Re[2]: jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 26 Sty 2005, 07:50:54 CET

On Tue, 25 Jan 2005, Adam Zaleski wrote:

[...]

> Wogole to ja nie wiem z czego jest sie nabijac.  Najzwyczajniej w
> świecie zastanawiał się jak  coś zrobić więc zapytał. Chyba po to
> są listy dyskusyjne?
>
> Sprawy typu czy powinnien tępić udostępniaczy czy powinien wydzielić
> pasmo via HTB i olać co się z nim dalej dzieje to _jego_ sprawy.

Tak, ale trochę dziwaczne jest pytanie o to jak ukrócić używanie sieci przez
udostępnienie pulpitu zdalnego... Równie dobrze mógłby pytać o to jak
ukrócić praktyki polegające na podciągnięciu klawiatury i monitora do
sąsiedniego mieszkania :)

Nie żebym popierał jakieś "wrzucić do fortunek" - akurat w tym liście nie
widziałem nic specjalnie śmiesznego...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004