jak zrobić kuku niegrzecznym userom w sieci ?!

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 26 Sty 2005, 22:51:57 CET

Dnia 25-01-2005, wto o godzinie 23:28 +0100, Radosław Luczko napisał(a):
> Witaj Adam,
>
>     I  tu  sie  zgodzę,  niestety  na  tej  liście  panuje  hamstwo, z
>     gównianymi  regami  iptables  to  nikt  nie odpisal, wszyscy tylko
>     teoretyzuja  albo  jakimiś  fortunkami  straszą  -  brak  fachowej
>     pomocy.
to się wypisz. A nie prowokujesz... Droga wolna, nikt nie karze Ci tutaj
przebywać. "Ch"amsstwo się pisze przez "ch" afaik.

>  Z  resztą  to  ta ja słynne przyjebywanie się do tego czy
>     ktoś  pisze  z polskimi literami i jakie robi błędy ortograficzne,
>     takie  posty  to  tylko  strata czasu - taka sama strata czasu jak
>     pytanie  o  coś  pseudo fachowców.
Sorry ale na mnie zrobiłeś wrażenie zwykłego buraka.

> Rzeczywiście google.pl sa w tym
>     wypadku  najlepsze bo przynajmniej nie piszą że trafisz do jakichś
>     ciulatych fortunek.
odkrywczy jesteś.

http://42.pl/bart.gif

http://rtfm.bsdzine.org

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer