Modemy GPRS PCMCIA

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 27 Sty 2005, 08:53:08 CET

czesc grupa !

mam takie cudo:
1. sierra wireless aircard 775 i cholera nie chce działać.
tzn znalazłem opis do 750 i starszych modeli tej firmy
i tamto działa, a to moje nowe cudo nie chcić klikać
ciągle pisze ze diwajs not suported (pcmcia)

moze ktoś się juz takim czymś bawił ? lub jest wstanie
polecić jakiś modem pcmcia do GPRS'u ...

dodatkow dostałem z plusa 2 inne opisy:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=pl&lc=pl&ver=4000&template=pp5_1&zone=pp&lm=pp5_1&pid=10152
model PC GC85 i jakis globtrotter z www.optiom.com.
niestety google milczą ... albo ja nie umiem zapytać ...

panowie pochwalcie sie jakie macie modemy gprs na pcmcia i w jakiej
sieci ...

michał abramowicz
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba