Modemy GPRS PCMCIA

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 27 Sty 2005, 10:10:49 CET

Michal Abramowicz wrote:

> dodatkow dostałem z plusa 2 inne opisy:
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=pl&lc=pl&ver=4000&template=pp5_1&zone=pp&lm=pp5_1&pid=10152
> model PC GC85 i jakis globtrotter z www.optiom.com.

instalowalem model gc75 i smiga z idea bardzo ladnie

> panowie pochwalcie sie jakie macie modemy gprs na pcmcia i w jakiej
> sieci ...

tylko ze na pld nie udalo mi sie odpalic. na amd64 brakowalo jakichs
pakietow, a ja sam nie dalem rady skompilowac bo sie wysypywal. niedawno
szef zmienil na swoim lapie pld na fedore, i tam poszlo z buta - opis na
http://internecik.com
tylko tak samo jak Andrzej Zawadzki nie dorobilem tam automatyki,m bo za
slabo znam minicoma ;) i w ogole za slabo na modemach, a mialem bardzo
malo czasu, wiec wszystko stratuje tam poprzez minicoma i samodzielne
uruchamianie pppd :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email