firefox

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 27 Sty 2005, 12:14:42 CET

Tak duzo pisza o nim dobrego, i cert i inni.
Jakos przekonałem sie do uzywania go, po latach uzywania galeona. ale
coraz bardziej sie na nim zawodze. On ma jakies niesamowite błędy.

Np. http://www.millenet.pl.

Nie moge kozystac z banku, nigdy nie moglem, pod galeonem tez, musialem
kozystac z mozilli. Tam dziala super. Tak, nie tylko pod Winda działa.

To była jedna strona z której kozystałem i która nie działała
całkowicie. Nie mówie już o jakich niedobarwieniach stron, złym układzie
itd.

Ale dziś kolejna niespodzianka.

Nie moge wysłać sms'a. http://www.eraonmix.pl sie ładuje, ale potem
klikam na "Bramka omnix" i dostaje error. Zadnych ja experymentów nie
robilem, wiec podejrzewam ich bardziej, ale znowy pod mozilla dziala.

Wiec nie wiem, odpuscic sobie firefoxa ?

TiweK