firefox

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 27 Sty 2005, 12:32:47 CET

Tomasz Witek wrote:
> coraz bardziej sie na nim zawodze. On ma jakies niesamowite błędy.
>
> Np. http://www.millenet.pl.
>
> Nie moge kozystac z banku, nigdy nie moglem, pod galeonem tez, musialem
> kozystac z mozilli. Tam dziala super. Tak, nie tylko pod Winda działa.

na 99% to nie problem z firefoksem. sprawdzic nei sprawdze bo nie mam
konta w millenium, ale zazwyczaj to sa niedorobione strony. ja korzystam
z mbanku i wszystko jest ok. nie powierzylbym swoich pieniedzy firmie,
ktora nie potrafi poprawnie zrobic dla mnie dostepu do mojego konta

> To była jedna strona z której kozystałem i która nie działała
> całkowicie. Nie mówie już o jakich niedobarwieniach stron, złym układzie

nie mam porownania, ale wydaje mi sie ze uklad tutaj mam jak najbardziej
ok... nic sie nie sypie na pierwszy rzut oka. jaka masz wersje ?

> Nie moge wysłać sms'a. http://www.eraonmix.pl sie ładuje, ale potem
> klikam na "Bramka omnix" i dostaje error. Zadnych ja experymentów nie
> robilem, wiec podejrzewam ich bardziej, ale znowy pod mozilla dziala.

e, to cos u Ciebie z Twoim ff.. masz dystrybucyjnego czy z mozilla.org ?

> Wiec nie wiem, odpuscic sobie firefoxa ?

ja uzywam od jakiegos poltora roku, i nie narzekam jesli chodzi o jakosc
dzialania... :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email