firefox

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Czw, 27 Sty 2005, 13:25:49 CET

Dnia Thu, 27 Jan 2005 12:48:28 +0100 (CET) Mateusz Kamiński
<matipl w ds.pg.gda.pl> pisze:

> Dodam do tego że Mozilla/Firefox o wiele lepiej interpetują (czytaj
> poprawniej) niż Opera. Niestety przyzywczaiłem sie do niej...

Opera jest o niebo wygodniejsza, Sprobowalem FF bo tak sie nim wszyscy
jaraja ale jest jak dla mnie nie do uzytku. Moze to byla winda
kompilacji (budowalem ze speca - wersja 1.0). Problem mialem taki, m.in.
Wciskam sobie ctrl+t, otwiera sie zakladka, ja wklepuje adres strony i
spostrzegam, ze po otwarciu nowej zakladki skupienie wcale nie bylo na
pasku adresu i moglbym sobei tak wpisywac bez konca. No to klik i jazda
(tak nie powinno byc, po to sa skroty klawisozwe przeciez). Druga
niebywale denerwujące mnie sprawa to: klikne sobie "na interfejs" to
moge w nieskonczonosc machac rolka i niestety strona nie drgnie. Dopiero
jak klikne "na stronie" to dziala. Trzecia sprawa. Niekiedy strony sa
jakby z wycietym paskiem. Tzn tak jakby wycieto kawalek, po zaznaczenie
tekstu tam lub przeinieciu gora dol powraca do normy, no ale tak nie
powinno byc. To ja tylko mam z tym super FF takie problemy?

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl