Zestaw do nagrywania programów TV (o określonej wcześniej porze) na DVD.

Czw, 27 Sty 2005, 18:15:29 CET

Mateusz Korniak napisał(a):

>Udało mi się uruchomić kartę TV.
>Czy któryś z grupowiczów przerabiał nagrywanie z karty programów TV ?
>Myśle pierwotnie na dysk.

mencoder
albo transcode, ew. połączone z gv4l

>Potem kompresja do jakiegoś rozsądnego formatu.

Po co? - Masz od razu.

>No i po zebraniu kilku wrzucanie na DVD.
>Idealnie gdyby dało się te DVD odtwarzać w odtwarzaczu DVD :)

Do remasteringu chyba da się użyć vcdimage, k3b jako front-end.
Ale zgrywam pliki kodowane xvidem, odtwarzacza nie mam, więc DVD video
nie robiłem.

>a wybierać który
>program z menu.

To ile programów chcesz nagrywać?
Na raz można tylko jeden strumień. Czy może chodzi ci o audycje?
Do tworzenia menu DVD też nic nie znam, bo - j.w.

>Których programów użyć do poszczególnych etapów ?
>Jakie są wymagania sprzętowe ?

Ok.  1GB dysku na godzinę filmu 640x480, ac3 (mp3 odtwarzacz chyba nie
pociągnie - nie każdy) 1GHz CPU i tak chociaż 256 RAM. Ale zwłaszcza
procesor - im szybszy, tym szybciej przebiega konwersja.
Zgrywanie i tak w locie.

>Z góry dzięki za wszelkie opinie :)

WK