Blad w instalatorze PLD-AC

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 27 Sty 2005, 18:45:01 CET

Dnia czw 27. stycznia 2005 11:21, Jarek Poplawski napisał:

> Nie, ponieważ ta reszta najczęściej nie działa i już na
> wstępie źle świadczy o dystrybucji.

No chyba że mojemu przedmówcy o to chodziło...
Ale jak już ma być instalator to niektórzy by chcieli z niego jednak tak
skorzystać, w prostszy sposób powielać na przykład identyczne instalacje a
nie za każdym razem grzebać się z poldkiem.
Ac jest jeszcze w trakcie więc nie ma co przesadzać.
Jest błąd, zgłaszać to kto będzie miał to naprawi i w końcu po całkowitym
dopieszczeniu będzie oki.
Przynajmniej tak myślę...

--
Grzegorz Pietrzak